2010-01-24

熊熊講文化.講創意

早前熊熊收到朋友的邀請卡,出席「港文化‧港創意」於2010年1月23日下午3時在中區警署舊已婚宿舍的開幕活動。充滿文化氣息的熊熊,當然不會錯過啦!


開幕典禮有區議員、各創作藝術家及設計系學生等!

開幕典禮的小吃有懷舊薩其馬及蔗汁呢!

其中一個創作是Fotomo(併貼立體相),很有心思呢!

熊熊要打電話呢!

由於相機沒電,所以只拍了少許展覽。今次展覽多由設計系學生設計,有些更見心思。而且活動內容加入不少互動元素,增加趣味。下次熊熊會再去一次拍照!

「港文化.港創意」

文化葫蘆舉辦的「港文化.港創意」(HAD (Heritage X Arts X Design) Walk) 由香港賽馬會慈善信託基金捐助,以中環荷李活道已婚警察宿舍作為主展場。希望透過主展場和外圍商舖展場,加上一系列工作坊及文化導賞團活動,延續本土地區文化。是次展覽超過100間商會及不同類型的新舊店舖參與,並讓200位設計系學生參加導賞團遊走中上環,感受街道文化,接觸傳統老店,尋找靈感,繼而創作設計,將區內傳統文化和工藝,結合創意藝術,發展具社區特色的作品。

展  期:23/01 - 13/03/2010
開放時間:10:00 - 18:00

3 則留言:

  1. 又比熊熊快一步....
    [版主回覆01/26/2010 01:04:00]yeah!!

    回覆刪除
  2. Wow  原來熊熊唔止係運動健將  重係文化人添
    我都要帶仔仔囡囡去懷舊下先得 hahaha
     
    [版主回覆01/26/2010 19:29:00]係文化熊先啱呀 ~ 你快d帶你d仔仔囡囡去影靚相啦

    回覆刪除
  3. 我係度諗緊 當熊熊遇上 nut nut ..........會係點呢 wakakaka
    [版主回覆01/27/2010 14:14:00]um...呢個問題...值得諗下,哈哈~

    回覆刪除