2010-04-09

懷舊雙喜冰室

復活節,熊熊到了銅鑼灣加寧街新開的「喜喜冰室」。這冰室以懷舊為主題,不只傢具擺設,甚至伙記的制服也是懷舊款式。

冰室門外有舊式單車。一進門,便看到老香港電影院的燈箱、雜貨店的小吃、理髮店的櫈仔。


懷舊的傢具裝修,飲品冰箱內有綠寶橙汁、支裝汽水、樽裝鮮奶、青島啤等。餐牌上也有懷舊飲品食品,有牛肉茶、滾水蛋、忌廉溝鮮奶、豬潤通粉、咸牛脷麵等。



雞脾賣光了,熊熊只好點了叉燒煎蛋飯($38)、焗肉醬意粉($42)和B仔鴛鴦($18)(即好立克+華田+棉花糖)。這裡的糖是方糖啊,現在好像沒有餐廳用方糖呢!



這裡的食物價錢較貴,但水準不錯,而且伙記服務很好,很樂意向客人解釋不董的飲品和推介食品,更會問客人意見及跟客人談老香港店舖,還會說笑呢!下次熊熊也再會去吃茶餐和甜品呢!

2 則留言:

  1. ......我的媽呀!!!!! 叉燒+煎蛋+白飯就賣$38。當中一半肯定用左黎交租;四分一用左黎交水電煤;八分之一係人工和來貨價;剩底的八分之一係利錢.........難以置信.......
    懶熊原來咁有錢,食得起D咁貴的叉燒蛋飯,佩服呀!
    [版主回覆04/09/2010 12:58:00]熊熊要節衣縮食架...不過果度裝修幾靚,咪試下啦... 而家香港既旺區(油尖旺,灣仔銅鑼灣),無$40都食唔到茶記套餐呀,係食晏都要$40呀~

    回覆刪除
  2. 碟飯好似細左d喎,話曬都成三十八蚊
    [版主回覆04/15/2010 12:42:00]其實都唔細,餸多~

    回覆刪除